Merhaba kızlar bu sefer konu oğlumla değil patili kızım ponçik ile ilgili. Çarşamba günü kısırlaştırma için gün aldık. 1 buçuk yaşında kızgınlığa sık girmeye başladı ve iştahsız stresten kilo vermiş bayağı çok üzüldüm. doktor sağlığı için öneriyor kisirlastirmayi çünkü çiftleşirse sürekli dogurur o kadar yavruya da bakmayız verecek birini de bulamazsak elimizde kalır onlsr da kızgınlık girer böyle gider döngu.kayinpederim de günah diyip duruyor ona da sinir oldum. Onun için bu iyi olcak yapacak birşey yok diyoruz barınağa verin diyor biz ondan vazgeçebilir miyiz hiç çocuğumdan farkı yok ilk göz ağrım o. Her neyse onu takmiyorm.
İyi olcak bu operasyon onun için biliyorm ama yine de endişeliyim anestezi falan alacak ya. kedisini kisirlastiranlar neler yaşadınız paylaşırsanız sevinirim 🙏