Akts benimki +6 ay alıştırma bardagini 1 yaşından sonra kullanmaya başladı o kadar iciremiyordum. Karni açken mama içtiği biberonla önce su vermeye başladım. Mama olmadığını anlayana kadar hiç değilse birkaç kere çekiyordu. 5 6 ay böyle devam etti biraz daha buyudukce lıkır lıkır olmasa da içiyorlar yine de alışıp. En son yeter dedim biberona ve alistirma bardağına geri döndüm. Ek gidayi da fazla almaya başladıklarında susuyor onlar da içme ihtiyacı duyuyor. Susadığım düşündüğüm anlarda alistirma bardağını verdim de öyle kullanmaya başladık. 6 7 aylık bebeklerin anneleri her çocuk aynı olmuyor maalesef ama denemeye devam. Zamanla miktar artacaktır zaten büyük ölçüde sivi beslendikleri için susuzluklari gidiyordur o yüzden açken vermeyi deneyin derim