Oğlum şarkı falan açtığımızda ileri geri sallanarak oynardı hep şu sıralar bu hareketi şarkı olmadan da yapmaya başladı bazen durduğu yerde sallanıyo ev süpürürken falan da yapmaya başladı bende burda otizm postları okuya okuya kafama taktım sürekli aklıma bu ihtimal geliyo nedense. Normalde de kuruntulu bi insanım hamile olduğumda da hep bebeğin down sendromlu olması ihtimali olurdu sürekli aklımda böyle detaylı ultrasona girdiğimde rahatlamıştı içim🤦🏻♀️ neyse şimdi de böyle yapması kafama çok takılıyo tek anlamlı kelimesi baba bide cıs anne de ağlarken diyo sadece mama falan çok nadir bir iki kere ancak duymuşumdur ama bizi çok iyi anlıyo herşeyi işaret ediyo soruyo yada istediği bişeyi işaret ederek gösteriyo dokun hisset kartları var ordaki hayvanları falan sorduğumda gösteriyo sevdiği iki üç kitap var onların ismini söyleyip getir dediğimde bulup getiriyo ama hayvan sesleri falan bi türlü çıkarmayı öğretemedim her gün bi çok kez kitap okuruz kartlara bakarız. Ekran olarak da tv açmıyorum ama doğuştan beri çok çok iştahsız bi çocuk bu zamana kadar yemesi için çok şey denemedim ve en sonunda bende asla onaylamadığım şeyi yaptım bir aydır telefon ile yemek yiyor (artık son çare olarak denedim ve bu şekilde herşeyi çok güzel yiyor ) ama sadece yemek yerken açıyorum günlük toplasan bi saati bulmuyodur süresi. Birde şöyle bir takıntısı var sabah uyanınca eline bişey alır ve nerdeyse gün onu bırakmaz genelde uzun ince şeyler kaşık gibi falan. Yani çok uzattım ama genel durumu anlatayım dedim. Uzun lafın kısası bu aralar durduk yerde sallanıyo durumlar böyle sizce bi anormallik mi var ben mi kuruntu yapıyorum doktora götürmeli miyim ( bu arada yazmayı unutmuşum göz teması var ismine çoğu zaman bakar bazen bakmıyo ) uzun oldu kusura bakmayın