Bebeğim 6 aylık düzen sabah başladı hala ateşi aralıklı çıkıyor dün acile götürdük serum takıldı antibiyotik falan verildi bugün de aynı şekil hep 38 arada düşüyor tekrar çıkıyor ishalde olmuş onun dışında öksürük burun akıntısı yok
diş olabilir mi tecrübeli anneler yardımcı olursa ne yapabilirim şurup veriyorum 4 saatte bir şu an üzerinde sadece zıbın ve ince bi pijama var elleri ayakları buz gibi