Merhaba kızlar. Bebeğim doğduğundan beri kolunu bacağını çok hareket ettirir ve kafasını da dik tutabilirdi. Büyüdükçe daha da arttı. 2 ay 28 günlükken sırt üstü yatarken tam döndü ve kolunu altından çıkarabildi. Şu an 3 ay 16 günlük ve dönüp kendini yuvarlaya yuvarlaya bir 3’lü koltuk boyu gidiyor. Bezlenirken hiç durmaz. Yüz üstü yatarken solucan gibi kendini ileri attırıyor. Sürekli kalkmak oturmak istiyor asla yatmayı sevmiyo.
Her anne gibi bunları erkenden yaptığı için çok seviniyodum ama her gören çok hareketli olduğunu söylemeye başladı. Senin bunla işin var yandın vs vs. Bebeği böyle olup da büyüyünce de çok hareketli olan var mı