Kızlar oğlumun saçları döküldü etti bildiğiniz gibi biri uzun biri kısa şeklinde şuan önüne dökülenler özellikle rahatsız ediyor sürekli elimle geri itiyorum. 25 Temmuz doğum günü diyorum sıfıra vurdurayım uzar zaten o zamana kadar güzel şekilli traş ettiririm . Bu konuda deneyimsizm ilk çocuğum kız 4 yasında . Demem o ki 7 ci ayda traş ettiren var mı sizlere danışayım dedim ? 🤗