Prensesannisi kızım ne emekliyor ne de yürüme çabası var onun dışında canı isterse bay bay yapıyor öpücük at dediğimizde atıyor kendince :) alkış yapıyor müzik duyunca oynuyodu ama şu ara unuttu gibi onu öksür bakayım deyince yalandan öksürüyor :) haaaa bir de ıslak mendik kapağını açıp içindeki mendilleri boşaltıyor :) kime gitmek isterse ona doğru yöneliyor şimdilik becerilerimiz bunlar sizlerin bebişleri neler yapıyor anneler :)
eymeninannesi11_ Prensesannisi emekliyor bizimki 11aylık kanepeden tutarak sıralayarak yuruyor alkış yapıyor oynuyor müzik açınca bay bay yapıyor öpücük atar
Vuslat23 Prensesannisi yazdıklarınıza ek emekliyor , kanepe masaya tırmanıp kalkıyor, top atıyor bıze bız ona o bıze:) kova verıyorum ıcıne dolduruyor verdıklerımı, onu bna getır dıyorum gwrırıp verıyor,