Sessiz_oyuncu Biogaia kullanıyorum günde 5 damla sabahları. Bu takviye düzenli kullandıkça barsaklarda işe yarayacak. Sanıyorum ki ilacın yan etkisi değilde bebeğiniz ilk atak evresine girmiş. Benim bebeğimde 38 günlük ve altı temiz, karnı tok, gazı yok ama sebepsiz yere feryat figan saatlerce ağlıyor. Onlardan birini de bugün yaşadık. Akşam 5-6′dan sonra başladı 9′a kadar artık kollarımızda derman kalmadı.