KeremMomm İyi geceler kızlar eşim ve ben covid testimiz pozitif küçük oğlum var 21 aylık tek asla yatamıyor düşse çıkarıyor napcam nasıl yanımda yatircam çok üzgünüm
Divayorgun KeremMomm bebeğiniz negatifmi çıktı. Bizde geçiriyoruz şuan oğlum eşim ve bendede var. Oğlum ilk gün baya ateşlendi. Belki sizinkindede vardır hafif ataltıyordur
Mugezynp KeremMomm çift maske ve el hijyeni çok önemli. Benim de kızım oldu bensiz asla yatmaz çift maske ve el ortam hijyeni ile ilerledik çok şükür 🙏🏻
monalissa KeremMomm bizde 3 gündür covidiz, dr mutlaka bebektede vardır dedi, çok kolay geçtiği için, şimdilik sadece burnu hafif tıkalı gibi, inşallah ateş olmaz diyorum bende, sizinde inşallah bulaşmaz eğer yoksa
KeremMomm Divayorgun oğlum negatif çıktı ama böyle bı halizliği var Divayorgun geçmiş olsun rabbim şifa versin evet negatif çıktı ama halsizligi var
KeremMomm Divayorgun negatif çıktı oğlum çok dikkat ediyorum ellerimi sık sık yıkarım katı sabun ile ama işte sizede yavrunuza Rabbim şifa versin
BeSste KeremMomm bizde yeni atlattık bebeğim 29 günlükken testi pozitif çıktı ateş burun tıkanıklığı oldu ancak doktorun verdiği ilaçla atlattık Allahım şifa versin