Meizm 7-8 aylıkdı sabırım ben geç keşfettim çünkü bende diğer kangurudan da var ilk 3 ay yeni doğan aparatıyla kullandım ama 3 aynı doldurunca normal kullanabilirsiniz aynı mantık içe dönük olunca diğerinde de oturuyo yani kendinize dönük olarak dışa dönük için 6 ayını bekleyin