Dorukpasammm Arkadaşlar dolaptan bebek arabası ve puset sattım buna ek olarak kargo ücreti bendende kesilecek mi fazladan bilgisi olan var mı
Sumeyraas Dorukpasammm kargo tipini uygun yani büyük seçtiyseniz bir kesinti olmaz. Küçük seçtiyseniz büyük boy olursa aradaki farkı alıyorlar.
Sucukluyumurtaa Dorukpasammm kargo boyutunu buyuk sectıysenız kesmez. Sattıgınıx ürünler büyük çünkü. Eger kargo boyutunu kucuk ya da orta kesıydenız sizden 3-5 tl keser. Orda yazıyor. Ondan hariç sattgınıx bedel üzerinden %13 komisyon alıyor
Dorukpasammm neslicanben komisyon kesiyor evet ama komisyon dışında kargo karşı taraf ödedi ama bendende kesilcek mi acaba kargo ücreti büyük falan diye bendende leserler mi acaba
Dorukpasammm Sucukluyumurtaa büyük seçtim kesmez o zaman teşekkür ederim yani ne bilim dedim çok büyük diye birdaha keserler mi acaba
neslicanben Dorukpasammm yaa çok iyi fiyata satmışsınız. Teşekkür ederim. Sitede fiyatlar her geçen gün başını alıp gidiyor