Hanımlar merhaba, Çok kötü diş ağrısı çekiyorum. 40 günlük bir bebeğim var ve emziren bir kadınım, Geçsin diye parol içtim baktım oda olmadı antibiyotik içtim (Eczacı arkadaşa sordum da içtim) dişçiye gitsem bi şey yapabilir mi? Yoksa hiç bi şey yapmaz mı? Arveles içiyim diyorum eşimde 2 gün emziremezsin dediği için içemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum bilgi veya yardım eder misiniz? Yoksa dişimin ağrısı geçsin diye kafamı kesmeyi bile düşünüyorum 😒