Tunammmm Kızım 2,5 aylık giydirecegim kıyafetin altına mutlaka zıbın giydiriyorum. Sadece zıbın giydirdiğim zamanda altına atlet giydiriyorum teri çekiyor çünkü. Banyodan sonra corabını ya da patiklisini giydiriyorum mutlaka 2 3 saat sonra cıkarıp normal pijama vs giydiriyorum havanın sıcaklığına göre ayarlıyorum