Bugün kızım tam 5 aylık oldu ve bugün farkettim ki dişi patlamış alttan yaklasık 1 haftadır huzursuzdu ama ben aşı olduğu için sanıyordum düzenli uyku uyuyordu ama şimdi sürekli uyanıyor diş için jel kullanmak istemiyorum sağlıklı bulmuyorum başka bi çözüm yok mu 😪