Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık fakat nerdeyse hiç aktivite yapamıyoruz. Yüzüstü durmaktan hoşlanmıyor , kontrast kartlar almıştım onların göz takibini yapıyor ama bir iki dkdan fazla oyun oynayamıyoruz çünkü sürekli ağlıyor. Sizde durumlar nasıl oyun oynayabiliyor musunuz ağlamadan ne kadar duruyor ? Şöyle oyun matına koyup konuşup agulayacagımız zamanlar yakın mı ☺️