Kızlar soracak pek kımsem yok ilik hakkında da pek bılgım yok aklıma bura geldı. 7 aylık bebegıme ilikli kemık suyu yapacağım eşim kasaptan dana almış sormadan vermişler yalnız buzluydu ilikler şimdi ben onları sabah kaynatacağım geri suyunu buzluğa atacagım sıkıntı olur mu? Yani buzluktan çıkıp buzu çözünen ilikli kemik geri kaynatılıp suyu buzluga atılır mı? Bır de yaptıgınız bı tarıf varsa lınk vs atarsanız sevınırım