Kızlar selam 4,5 aylık oğlum var bugün aşı olduk biraz mızmız ve ateşi var. Normalde ateş yapmıyordu aşılar ama bunda oldu. 37lerde şuan. Evim sıcak. Kısakollu zıbın üstünde badysi altında da külotlu çorap var. Çok mu sizce azaltmalı mıyım? Birde uyutuyorum şuan gece ateş kontrolünü nasıl yapabilirim? Temassız var ama doğru ölçmüyor koltukaltı olanla ölçüyorum oda gece zor olucak gibi nasıl yapmalıyım fikir verirseniz çok sevinirim 🙏🏻