tugbaazey Kızımın 1 haftadır altında sicilce oluştu acile götürdük hiç bişey demedi krem verdi ama 3 gündür kullanıyorum daha da koklenmeye ve kızarmaya başladı . Böyle bi durum yaşayan var mı kızlar ne yapmam lazım
SeverusSnape tugbaazey merhaba, geçmiş olsun. Mantar olabilir eğer çoğalıyorsa. Mümkün olduğunca kuru tutmaya, pamuk ve su ile temizlemeye özen gösterin. Bezsiz şekilde belli süre kalırsa daha iyi olur.
Ecrinnnnnnn tugbaazey benim kizimda alerjik bi bebekti vucudu genital bacak arası hep cok kotuydu yeşil sabun var onunla hep yıkadım iki kat giydirmedim ferah kalması adına sadece bi pijama giydiriyordum bide bepanthol kulandim oda cok işe yaradı bide baharat tuketiyseniz oda etki ediyordur
tugbaazey SeverusSnape teşekkür ederim ✨ yıkıyorum sürekli kremide kullanıyorum ama son 3 günde daha cok arttı her tarafı kıpkırmızı
BarlasMomm tugbaazey gecenlerde komsum demisti onunda kizinda anlattiginiz yerde sivilcelenme olmus kantoran yagi surmus gecmis ama siz yinede doktora danismadan kullanmayin. Benim oglum var basima gelmedi gecmis olsun çok