Bal-Kaymak iki hafta önce büyük kızım kreşten getirdi covid. Kreşe en son çarşamba günü gittii. Cuma günü ateşlendi, cmrt de ateşliydi ama 38,5 geçmedi ateşi.ateş düşürücüyle düşüyodu ama 4 saate bir veriyordum. Daha önce de hiç böyle ateşlenmemişti. Kreşe de yeni başladığı için kreş hastalığı heralde dedim. Başka herhangi bir belirti de olmadı. Pazar günü atel de olmadı. Pzt bende bığaz ağrısı başladı. Salı günü test verdim nolur nolmaz diye negatif çıktı. Çarşamba arttı boğaz ağrım ve göğsüme doğru indi o rahatsızlık hissi. Çarşamba akşamı da küçük kızım ateşlendi. Doktoruyla konuştum sende boğaz ağrısıda varsa coviddir dedi. Perşembe tekrar test verdim pozitif çıktı. Yani hastalık nerden nasıl ne zmn bulaşıyor pek belli değil. Eşim ve bakıcıda hiç birşey yok. Oysa onlarda büyük kızımla sürekli oynuyorlar. Gündüz bakıcıyla beraber uyuyor dip dibe. Babasıyla akşam dipdibe oynuyolar saklanıyorlar fln. Onlara bulaşmadı bana bulaştı. Siz de ateş düşğrücü vermeye devam edin. Ilık duş akdırın. Covidse eğer 3 gün ateş yapıyır. Sonra bizde 2 gün de burun tıkanıklığı oldu. Bağışıklığını güçlendirecek yiyecekler verin, emiyorsa siz yiyin. D vitamini ve c vitamini takviyesi yapın.