Kuzeyufuk Kızlar bebeğim bir yaşında avent biberonda kaç numara kullanmalıyım ? Bazısı 2 bazısı 3 dedi
Elizan-Evimizin-Cicegi- Kuzeyufuk 12_18 ay 2 numara oluyor Orta akış ama bebeğinize süt az geliyorsa 3 nuamara kullanabilirsiniz