Theanaaa normal çıkıyordu ama şekli hafif arka ya çıkıklık var dı ufakcık bir çıkılık ama 2 aylıkken kapandı ve beyne basınç olmaması için ameliyat olduk iyi ki de olmuşuz diyorum çünkü oğlum çok ağlayan bir bebekti 3 buçuk aylıkken oldu ameliyatı ama ne gece ne gündüz hiç durmuyor du normal çocuk doktorları ve normal beyin cerrahları bilemiyor biz İstanbul’a gitmiştik orda ameliyat olması gerektiğini söylediler ilerde bebeğin gelişimi için çocuk beyin doktoru bilebiliyor anca ama biz ameliyat olduk diye illa her bıngıldağı erken kapanan bebek olacak diye bir şey yok ama basınca bakılması gerekiyor ☺️ beni yanlış anlamayın ama sakın ben başımdan geçenleri anlatıyorum sadece her anne kendi bebeğinin iyi olmasını ister ve her anne bebeğini iyi tanır ☺️