Minossoglumm açıkcası doktorlar uzum pekmezını yüksek sıcaklıkta kaynadıgı ıcın tavsıye etmıyor ama benım dayımın kendı üzümünden yaptıgı pekmez var tertemız kendılerı yapıyor ondan dolayı ben onu kullanıyorum. Ama o olmasa açık satılandan almazdım keçiboynuzu alırdım