-Eliz 😂😂 ay bu ben. 2. Gebelikte hemen çıktı karnım. Ama gazdi bence de. Sonra hastanede , yolda ,markette görenler oo doğum yakın diyorlardı hep 😂😂 ama daha çok vardi. İlk gebeliğim ikizdi. Sinir olurdum akrabalara buda mi ikiz çok büyümüş diyorlardı. Sanki elimde olan birşey. Büyüyor nasıl kuculteyim. Özellikle nts de diğer kadınlara bakıp baya bı moral bozmustum küçücük ne güzel karınları diye. Hatta bı kadın ben de büyüsün istiyorum demişti 😱 neyse geldi geçti. Biraz karın yapısıyla ilgili sivriydi benim karnım öne doğru gidiyordu 😂