laviniasmom bu şekilde stres yapma stres sütünü kesmez ama çıkışını engeller daha çok küçük memede kalmak istemesi orda uyuması çok normal 2. Ay kontrolünde aldığı kg durumuna göre doktor yönlendirir zaten 6 çişli bez normal sen içini ferah tut sakın sakın emzir sütünü sagmanla bebeğin emme gücü aynı olmaz aynı duyguyla süt çıkışı olmaz o yüzden doğru ölçüyü alamayabilirsin