Juulidee doktordan doktora değişiyor. Osman gönülal hocayı dinlemiştim ben 3. Ayda başlayabilir siniz diyor başını tutabilir lyorsa . Azar azar kucakta eğimli otjrtabilirsiniz. Benim kızım da 3 aylık ara ara koyuyorum. 6. Ay vs çok geç bence. Zateb ne kadar erken oturursa ek gıdaya da o kadar erken başlarsınız.