myboy ben 450 ml, turuncu tutma saplı olanı kullanıyorum. Hem ağız kısmı geniş isterseniz direkt içinden yedirebilirsiniz hem de kapağı kase olarak kullanılabiliyor. Dışarıda ekstra bir kase taşımak zorunda kalmadan rahatlıkla kullanıyorum. Fiyatları da diğer termoslara göre çok daha uygun, hiç öyle çok paralar vermeye gerek yok 🌸