Tugbaa58 Kızlar öğlen ıslak kek yapmıştım ama sosu az olmuş dolapta şuan kekin ne yapmam lazım tekrardan sos yapıp döksem olur mu sizce yada keki nasıl değerlendirebilirim
thecamellia Tugbaa58 başta olmayınca sonradan hiç olmuyor bende daha yeni yaptım sosunu 2 bardak sütten yaptım ve ikiside sıcakken döktüm ilk defa tutturdum ıslak keki 😂
Yaduuu Tugbaa58 kek ve sos sıcak olmazsa içine işlemiyor. Öylede güzeldir o ☺️ kakaolu herşeyi seven bence ☺️☺️
Birannebirbbeek Tekrar yapıp dökseniz bile sadece üstüde kalır sos içine işlemez bence direk öyle yiyin 😂
Yaduuu Tugbaa58 hmm dilimleyip çatalla delik açtınız dimi. Damy ıslak kek yazarsanız Google a birebir tutar her yaptığımda ☺️☺️.