Julide00 Kızlarrrr😍 göğüs ucu kremini kaçıncı aya kadar kullandiniz bebiş doğduktan sonra bebek büyüdükçe lazım oluyor mu dişler çıktıkça falan❤️
dandiniko Julide00 hamileliğimin son haftalarında kullanıyordum. Nemlendiriyordum banyodan sonra. Doğum yaptıktan sorma yara olmadı. Zaten çok da emzirmedik ☹️
Julide00 dandiniko hayırlısı olsun kuzum benim nasip ama eminim ki çok güzel bir annesindie hiç üzülme ❤️