Skran kızım 37+4 te 3.800 doğdu 2.ayda 5.200 gelmişti gözlemdiğim kilolu daha az bebekler daha cok kilo alıyor ilk aylar . Doğum kilosuna göre kilosu cok iyi cnm . Bana da hep bu kız cok hafif dediler ama 6. Ayda emekledi yaşımda yürüdü ve cok sağlıklı zaten zamanla umursamayacaksın emin ol