Asel0135 Bugğn sağlık ocağından arayıp tsh değeri yüksek çıktı ve birdaha topuk kanı almamız gerekiyor dediler yarın kan vermeye gidicez böyle birşey başına gelen varmı hiç bilgim yok merak ediyorum umarım kötü birşey çıkmaz
Sulee_ Asel0135 bizde ayni durumu yaşadık ilk doğduğunda bir hafta sonra tekrar kan aldılar düşmüştü değeri düzelmişti
Derinn16 Asel0135 iki çocugumdada yaşadım bi kaç zaman takibe alıyolar değer düşene kadar düzenli kan veriyo bebek
Eymen13082020 Troid değeri demek. İlk kanda yüksek çıkabiliyor ama ikinci alınan kanda yüksek oranla normal çıkıyor endiselenmeyin insallah güzel sonuç alırsınız. ( saglik memuruyum )
Asel0135 Eymen13082020 çok teşekkür ederim bugünden beri sıkıntı yaptım kendime içim biraz rahatladı 🙏
Sulee_ Asel0135 evet bizim ilk 16 çıkmıştı değeri bir hafta sonra tekrar bakalım dedi doktor kan verdik düşmüş normale dönmüş dedi ilk başta yüksek çıkabiliyormuş merak etmeyin sizinkide düzelmiştir