Kızlar doktora gideceğim ama gidene kadar içim içimi yiyo 6 buçuk ay önce sezeryan oldum. Bu akşam dikişimin Bi ucunda hafif şişlik ve kızarıklık oldu daha önceden böyle olan var mı batma hissediyorum ve çok korkuyorum. Başına gelen oldu mu. Olduysa nedir bu