Bendede var alnimda. Bazen çok kaşınıyor şişiyor ağrı da yapıyor bazen kendiliğinden iniyor. Görenler biyere mi carptin diye soruyor falan. Ama Kist değil lezyon dedi doktor. Beyin tomografisi falan çekildim. İlaç kullanicaksin geçecek dedi. Ama ozaman hamileydim o ilacı kullanamazdim yani. Şimdide emziriyorum. Emzirme bitince tekrar gidicem doktora insallah. Ama bana ameliyat felan denmesi. Tabi bebekte farklıdır belki orasını bilemem