ErvaBusra Superisi_su Annelik sabır gerektiriyor. İnsan iyi değilken sabrı da yetmiyor bazen o yüzden. nasıl iyi hissediyorsanız kendinizi o yöntemi deneyin. Sonuçta siz sağlıklı ve mutlu olursanız bebeğiniz de öyle olur.
Superisi_su ErvaBusra kesinlikle ama tek çocuk değil sadece bu olsa bi şekilde sabredeyim emzirip uyurken dinleneyim ama bir tane daha çocuk var mecbur kalkmak zorundayım kalkamıyorum strese giriyorum strese girdikçe daha çok ağrıyo böyle saçma bi döngü içindeyim ama geçecek biliyorum geçecek 🌸
Superisi_su Doruk_ege aynı senin gibi oldu kahve içilceğini biliyordum ama ne zaman tam anlayamadım 2 gün geçti hatta dedim ki AA benim ağrım filan olmadı Allahımmmm üçüncü gün bi başladı hala devam kimse de demedi iç diye geç başlamış oldum
F0244 2 haftaya yakın durdu başımı kaldiramiyordum o derece kötüydü tuvalete giderken ağlayarak gidiyordum o derece sert kahve içtim sade olanından ondan sonra azalmaya başladı sende öyle yap
Kubraksel Superisi_su benim 1 hafta sonra oldu 3 gün sürdü 😣 hatırladıkça canım yanar Allah kolaylık versin bol bol sade nescafe için 🙏🏼♥️