halamidagakaldirmislar Hanımlar ben 3. Sınıftayım, biliyorsunuz dersler bugün yüklendi. Z kitapları göz ucuyla geçiştirerek incelemiş bulundum. Ne diyorsunuz sanki güzel gibi değil mi?. Yalnız keşke en başından beri sunmuş olsalardı. Bunun için üzgünüm. 🥲
Calikusuu1 halamidagakaldirmislar merhaba. Ben meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum . Ikı yıllıkta sosyal hizmetler bitirdim . Ancak Atatürk üniversitesinin lisan bölümü açıldığını geç fark ettim ne yazıkki şimdi 6 buçuk aylık bebeğim var . Başlamak istiyorum ama geç mi kaldım sizce derslerin işleyici süreci nasıl bilgi verebilir misiniz ? Buarada başarılar diliyorum rabbim hayırlısıyla bitirebilmeyi nasıp etsin
halamidagakaldirmislar Calikusuu1 2. Üniversite olarak nasıl işliyor süreci inanın hiç bilmiyorum. Ben sıfırdan üniversite sınavına hazırlanıp tercih edip kazanmıştım. Sizde sizin durumunuzla ilgili üniveristenin sayfasında bilgilendirmeler vardır. Oradan bilgi alabilirsiniz diye düşünüyorum. 2021-2022 dönemi için geç kaldınız evet ama 2022-2023 döneminde kayıt oluşturabilirsiniz. ☺️ Sizinde hakkınızda hayırlısı olsun 🥰