17 aylık bebegim ağlamaktan bogazlarini kizartti ve hastalığa doğru gidiyor. Doktor soğuk algınlığı ilacı verdi ama bir işe yaramıyor gibi. Hirilti ve kuruluk başladı. Su asla icmiyor. İştahda azaldı. Bu durumu yaşayan annelerim neler yapıyorsunuz böyle durumlarda. Kozalak pekmezi veriyorum sabahları bal başlamadık biz henüz iki yaş bekliyoruz.