Kızlar herkese iyi akşamlar.
Benim sorum şu. Bebeğim çok az emiyor.
6 aylık olunca bu defa ek gıda alacağı için memeyi tamamen bırakır diye düşünüyorum.
Mesela ek gıdada neler yiyorlar. Eskisi gibi emiyolar mi ?
Yoksa ek gıdaya geçtiğiniz için az mı emiyorlar