Mumoslu30 Nsabckk canım benimkisi 3 aya kadar 10 dk emse şükrederdim🤪😂Allahım nolur emsin uzun uzun sakin sakin hic kilirdamiycam dedim en fazlamız 30 oldu😂😂birde meme reddimiz var 3.5 aydır daha yorucuydu hoplayarak gezerek ziplayarak azda olsa emzirdim şuan 4 aylık olcak 1 gün sonra çok şükür az azsık sık eme eme gecti bu gunlerim🥺😂❤️
slnkrglu Nsabckk En az 30 dakika emiyor. Çoğu zaman 1-1,5 saat emiyor. Saat başı veya 1,5 saatte bir emziriyorum. Yani günüm sürekli emzirmekle geçiyor. 😀 Geceleri 30-60 dakika arası emiyor. Gündüzleri bu süre uzuyor.
Nsabckk Mumoslu30 şuanlık reddetmiyo ama sütümü sağıp biberonlada veriyorum ozaman içim rahat ediyo mesela biraz önce 10 dakika yakın aktif emdi 30cc de biberonla içti mama vermiyorum ama sütümü sağıp takviye yapıyorum içim asla rahat etmiyor çünkü herkes onun emdiği yeter diyo da yok ben rahat edemiyorum veriyorum sağıp
Esmis Bende merak ediyorum bunu . Meme reddimiz vardı zorlayarak 10 dk falan emziriyorum acaba tamamen boşaltmış oluyor mu yoksa daha fazla emmeli mi bilemiyorum. Bebeğim 2 aylık
Mumoslu30 Nsabckk Anlıyorum canım ama dikkat et biberon bazen meme reddine sebep olabiliyor cay kaşığı yada şırınga kullanabilirsin istersen çok şükür canimyne guzel bak emmis o bile yeter ona annesi endise etme🌹🌹
Mumoslu30 Nsabckk Anladım canım insaAllah kafandaki soru isaretlwrinhemen son bulur ceviz tüket canım birde bol suyla sütün yaglansin bebis hemen doyra insaAllah ❤️❤️
slnkrglu Nsabckk ilk zamanlar benim oğlum da çok az emiyordu. 10-15 dk falandı. Mama takviyesi de veriyordum çünkü sütüm azdı. Zamanla sütüm çoğaldı, mamayı bıraktık 23 günlükken. Böylelikle memede daha uzun süre kalmaya başladı.
Nsabckk slnkrglu ben şuan mama veremiyorum sütümü sağıp veriyorum ama dünden beri ne emiyo ne biberonla içiyo anlamadım sorun ne ?
slnkrglu Esmis 49 günlük. Uzun mu bilmiyorum açıkçası kendisi bırakmadan ben dokunmuyorum. Çevremdeki deneyimlilere sorduğumda normal bir süre diyorlar.