22 aylık bi kızım var. Akşam normal bi saatte yatırıyorum ama kurulmuş saat gibi gece 1 de kalkıp sürekli ağlıyor ve yanıma gelmek istiyor. Bi rahatsızlığı yok. yatağa geldikten sonra konuşmaya başlıyor. Sanki o saate oyun oynamak için uyanıyor. Uyuduğu zamanlarda da sanki etini sıkıyorlar gibi ağlamaya devam ediyor. Bu uyku gerilemesi en fazla 3-4 hafta sürüyormuş ama benim kızım 1.5 aydır böyle. Sinirlerim yıprandı artık. Umarım artık biter