Itsybitsyspider 🍼Yanlız mama ile besleniyoruz...7 aylığız Sma gold Sma optipro Evolvia ac Aptamil Bebelac gold Bebivita Hipp mamalarını kullandım doğduğundan beri kakası kına rengi yeşil.... Hipp 1 kullanıyorken sarıya dönmüştü ama 2 numaraya geçince yine yeşile döndü Doktorumuz mama ile beslenen bebeklerde kan ve mukus olmadığı sürece her türlü kaka rengini normal kabul ettiklerini söyledi.... yeşil kakadan kurtulamayan varmı veya muzdarip olup saydıklarımdan başka bir mama ile sarıya dönen? Humana ve Similac kaldı sanırım denemediğim sma optipro kullanıyoruz ve artık daha fazla değiştirmek istemiyorum sorun değil biliyorum ancak aynı durumu yaşayan anneler varmı bilmek istedim
Asafeymeninannesi Itsybitsyspider bizde kan ilacı kullandığımız günden şu yana kaka rengimiz hep kına yeşili
tgbayz Bizimde benzer sorunlarımız var ve katı yapıyoruz mama değiştirdim bu 3. Çözüm olır mu bilmiyorum ama beklemedeyim 😪
Nesli1 Merhaba . Ben de sma optipro ve son olarak sma gold kullandım . Bizde de aynı yeşil kaka sorunu var . Bi ara evolvia kullandım o da sanki karın ağrısı mı yaptı ne bıraktım . Ara ara sarıya dönüyor kaka ama genel de hep yeşil oluyor . Öyle umuyorum ki önemli birşey değildir . Hatta ben de bunla ilgili doktora götüreceğim bu aralar. Sağlıklı günler
Itsybitsyspider Nesli1 sizin doktorunuz ne diyecek merak ettim biz 2 doktora götürdük ikiside normal dedi giderseniz bana dönüş yapabilirmisiniz
Duygu21 Ben sadece anne sütü veriyorum 5 12 günlük şuna 2önce ateş ishal vardı geçmişti ateş ishal kaldı ilaç verdim toz yine geçmedi gece doktora götürdüm kan aldı iyi cıktı sonuclar gece yine ateşlendi 2kere yine yaptı bide ilaç verdim ishal için fitil de tuvalet yaptırıyor ama mecbur verdim 39du ateşi nedendir ne yapmam lazım hala ateşi 38.5felan az inmiş 😭😢😢bebekler hasta olmasın ya 😢
Itsybitsyspider Duygu21 canım İnan bilmiyorum anne sütü veremiyorum postta yukarıda saydığım gibi mama kullanıyoruz İstersen sen de ayrı bir post açarak sorunu sorabilirsin anne sütü veren anneler sana daha iyi yardımcı olabilir sanırım
Melikeakiner Sma yeşil kaka yapıyor, onu biliyorum. Yeğenimede yaptı doktor değiştirdi mamayı. Ama ben aptamil kullanıyorum, anne sütü gibi sarı kaka yapıyor.
mutludilek [bilinmeyen] sma mama sindirimi bozuyor bizde bir dönem denedik yeşil kaka oldu şimdi aptamile geçtim anne sütüne yakın olduğu için. kakasının rengi çok şükür normale döndü.
Itsybitsyspider mutludilek Aptamil de bizim sindirim imizi bozdu biliyor musunuz çok güvenerek almıştım Ve umut ederek 2 kutu kullandım 2 numaraya yeni geçmiştik bebeğim öyle bir ishal oldu ki günde 10 beze kadar değiştiriyordum Normalde doğduğundan beri günde 1 kere kaka yapan Bebeğim bu hale geldi😔
Ugggg Itsybitsyspider bizede normal dedi şuan o kına yeşili yok ama krema kıvamında yeşil krem şanti gibi doktor normal dese bile içime sinmiyo bakalım bu sefer ne dicek
Itsybitsyspider sila Bebelac Gold Denedim ancak suyun içinde tam olarak çözünmemesi beni ifrit etti😁🤦♀️ o tane tane kalışı çok rahatsız edici
fatma1965 [bilinmeyen] ben aptamil kullanıyorum kakası hep sarı oldu, bir kez antibiyotik kullanmıştık o zaman yeşil ve ishal olmuştu, ishal gibi değilse ve gelişimide iyi ise endişe etmeye gerek yok bence
zubeyde85 sma yeşil kaka yaptırıyor ama aptamilde hiç böyle olmadı kızımda. doktorunuz normal dediyse endişelenmeyin bence