Ipegim Habibe09 ben kollar hariç başladım alexandrite ilk seansımı oldum yaklaşık 2 ay olacak tek tük çıkıyo regl sonrası 2. Seansıma gidicem
Megututu Habibe09 yaptırdım hamile kalınca bıraktım çok çok seyrek ve az çıkıyor bazı yerlerde memnunum devam etmeyi düşünüyorum
hilaliii Ipegim nasıl yani sadece 1 kere mi gittiniz ve şuan tek tük çıkıyor öyle mi ben 6.seansimdayim hala aynı azalma dahi olmadı
Ipegim hilaliii 1,5 ay oldu bekliyorum çıkmasını bacak ve koltukaltı çok seyrek şuan alt kısımda biraz daha yoğun ama çok döküldü ramazan gelmeden 2. Seansı halletmek istiyorum sizin hangi cihaz? 6 seansta yol almanız lazımdı
Ladybugs Yaptırdım cok rahatım 2 yıldır gitmeme rağmen çok az çıkıyor suan alexandıret yaptırmayın çok kötü ve eski bir makine diot buz lazer öneririm gerçekten etkili
1bebek1annee Hamilelik öncesi gitmiştim tüm vücut 6-7 seans kadar buz lazere ve dünyanın en rahat şeyiymiş lazer hamilelik döneminde anladım. Doğumdan 6 ay sonra tekrar başladım(seanslarım vardı dondurmuştum) şimdi tek tük çıkan tüylere atış yapılıyor ve 2 aydır gitmedim hala tüy yok denecek kadar vücudumda.
beyazkelebegim Habibe09 çoğuna girmiştim ama baya azalma oldu. Düzensiz gittim araya bi sürü şey girdi. Şimdi tekrar yazılmayı düşünüyorum
Tucix Habibe09 ben bitirme garantili anlaşmıştım ama bitmedi, genital de kaldı biraz , yine de çok rahatım, pnademi hamilelik filan derken ara uzadı, bebişim büyüsün devam edec, kesinlikle yaptırın, yok böyle bi rahatlık