thecamellia ElizinAnnesi45 ağzının sulanması normal diye biliyorum 3. aydan beri sulanıyor bizimkide doktor dişler yol buluyor normal demişti hazırlık yapıyorlar
Linamommmm Çıkarır canım ya da şimdiden o döneme girmiş olabilir kızım 3 aylıkken doktor diş sıkıntısı dedi 2 ay geçti beyazlık var ama hala çıkartmadı
Linamommmm ElizinAnnesi45 vardı kuzum ama ben hep baş etme yöntemleri geliştirdim kendimce mesela halen huzursuz oluyor ama dikkatini dağıtıyorum sakinleştiriyorum iyi geçiriyoruz şükür