meyrakus 3 hafta oldu doğum yapalı 1 haftadır hemoroid problemim varr oturamıyorum bebeğime zor bakıyorum ağrıdan yaşayan var mı neler yaptınız
Baharbalci meyrakus aynı durumdayım o kadar kötü ki emzirirken acı çekiyorum oturamıyorum ayrıca kanamaya da başladı😢 kantaron yağı iyi geldi ama yine de randevu aldım hastaneye gidicem bakalım
Minikkuzum1999 meyrakus doğum yaptığımdan beri bende aynı şekildeyim doktora gittim krem yazdı şimdi kullanıyorum bakalım şimdilik iyi
1mommmm meyrakus geçmiş olsun kabız olmamaya dikkat etmek gerekiyor birde diğer arkadaşların dediği gibi beni de tek rahatlatan kantaron yağı 3 yıl oldu doğum yapalı kabız olmadığım sürece bir sıkıntı olmuyor olduğu zamanlarda da kantaron yağı kullanıyorum
Goxun meyrakus benimdoğumuma bi hafta kala hemoroidim çıktı doktorum doğumdan sonra düzelir dedi düzeldide çok şükür ama kremlerle pansuman yapıp içeri ittirmedğiniz sürece geçmez buna emin olun :( çok çok geçmiş olsunn
meyrakus Baharbalci ne kadar oldu siz doğum yapalı bende aynı şekilde bebeğimi zor emziriyorum ağrıdan doğru düzgün ilgilenemiyorum çocuğumla😞