Merhaba 5-6 yıldır lens kullanıyorum, yaklaşık bir aydır göz kapağım düşük. Öyle çokta değil ama bazen çok belirgin oluyor. İki tane özel doktora gittim biri bir şey yok dedi. Diğeri bir iki mm kadar düşmüş dedi. Bazen hiç belirgin olmuyor iyi oluyor, bazen çok düşüyor. Uykusuzluktan diye düşünmüştüm. Doktorda lens alerji yapmış olabilir dedi damla verdi 15 gün kullan dedi. Sormak istediğim ise bu durumu yaşayıp düzelen oldu mu? Veya bir şey kullandınız mı?