Asli0909 Kızlar 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. 50.gün adet oldum ve adetim bitti. Fakat bugün birden bire lekelenmelerim oldu. Acaba neden korkuyorum bir sıkıntı yoktur umarım
cerkezkiz06 Asli0909 benimde ona benzer olmustu. Olabiliyor oyle seyler ben bi hafta aralikla regl olmustum. Yani oyle oldugumu dusunuyorum :D