Adiyokkitabin Ne yapsam olmuyor kilo almiyor. Son 1 haftadir atesli ishal. Inanirmisiniz sadece 1 tane muzu zorla yedirdim. Süt hic icmiyor 0. Iyice zayifladi😐 Stresten öldüm
Gamzeey Adiyokkitabin canım hiç üzülme hastayken çok normal benim bebeğim 9 aylık her hastalandığında 1 kg kesin verir
Kara3773 Adiyokkitabin doktora götürün bi isterseniz ya iştahsız çocuk zor oluyor cidden benimde kızım 8 aylık bi kaç kaşık yer doyar inşallah düzelirler geçmiş olsun bu arada öneri vermek isterdim ama vallahi bendede yok çözüm 😊
Srpslk Adiyokkitabin benim bebeğim prematüre doğdu 9.5 aylık 7 kg sağlığı yerindeyse hic üzülmeyin bu hastalığı elbet gececek baska sıkıntısı yoksa takmayn kafanıza prematüre doğan coğu cocuk nasıl kilo almıs ama benimki cok az alıyor aşırı hareketli ve uykusuz sürekli ağlıyor o yüzden bende tam beslenemiyorm uyuyamıyorm sütümde azaldı sanırm ama sağlığı iyi sükür takmamamaya calışıyrm kilosunu
Gamzeey Adiyokkitabin hasta çocuk olabilir her çocuk kilolu olacak diye bir şey yokki bende yemediği zaman çok üzülüyorum alternatif üretiyorum sürekli kefire muz ezip verin mesela seviyor yada hero baby kaşık mamaları onları yapıp verebilirsiniz kavanoz mama deneyin her şeyi deneyin saatte bir bişiler verin irmik kayısı kuru üzüm suda haşlayın pişip soğuduktan sonra içine muz ezin bi kaşık pekmez koyun çok iyi kilo aldırıyor
Pimpiriklianne07 Adiyokkitabin kuzenimin kızı 1 yaşındayken 8 kiloydu doktoru normal olduğunu soylemis üzülmeyin önemli olan saglikli olması kilolu olması değil
Adiyokkitabin Srpslk tabiki oncelik saģlık ama işte ne bilimm. Bende premature bebegim annemde der sen talhadan daha zayiftin diye
aylaamayorgun Adiyokkitabin beniki 11 aylık 8500. Doktor doktor gezdik zımba gbi. Sağlığı yerideyse üzülme. Allah başka keder vermesi.
Duyulurum Adiyokkitabin benim oğlum da 11 aylıkken 9 kiloydu, 7 ay geçti sadece iki kilo almış. Persentile göre sınırın altına düşmediği sürece sıkıntı yapmayın
Amine_Nur Benim kızımda 2 aylık prematüre doğdu sağlığı yerinde olsun kilosu önemli değil doktorunuza danışarak iştah açıcı damlalar kullanabilirsiniz. Benim kızımda kilo almıyor ama çok şükür sağlıklı 🙏
Elizaninannesii Adiyokkitabin kocaman insanlar bile hastalandığı zaman nasıl birşey yiyip içesi gelmiyorsa onunda şuan canı hiçbişey istemiyodur. İnşallah kısa sürede iyileşir bebişiniz sağlığı yerindeyse kilonun pekte önemi yok. İki gün sonra yemeye başlayınca şok olursunuz iştahı yerine gelsinde bi