İyi akşamlar kızlar, kızım 2 aylık ve bu sallanan otomatik anakucaklarından almadım kuzenimden düz yataklı bir anakucağı aldım ama şimdi bu ufak gelmeye başladı kızım çok hareketli elini kolunu hatta artık kafasını bile çıkarmaya başladı kenarlarından😂 ilk başta gereksiz buluyordum ama şimdi alsam mı diyorum bağlamalı filan oluyorlar ya ben iş yaparken o sallansın dursun mesela😂 hala emin değilim ve alsam kaç aya kadar kullanılıyor bunlar ? Yaşı olmadan bırakacağı birşeyse yine israf olsun istemem ama 2-3 yaşında da kullanılabilir mi saçma mı?