cicekbahcem Zeyfur38 Ah bu doktorlar resmen baştan savmış. Dediğim gibi potasyum da bir sıkıntı yok zaten kalsiyumda da yok. Yüksek evet ama hemolizli olduğu için o. Fakat doktor görsün çünkü kandaki iltihap yüksek o yüzden diyorum. Bir randevu alsanız
Zeyfur38 cicekbahcem iltihapla alakalı hiçbirsey demedi acile gitmiştik sadece bunları söyleyip durdu iki dr da
Zeyfur38 Busrabsr yok yarına değiştirdim grev mı ne varmıs ya yarın insallah. Siz de durumlar nasıl bebişin iyi mi
Busrabsr Zeyfur38 iyi cnm cok sukir goturduk bizde yuksek cikti yine hormon testi istediler makineleri calismiyormis tekrsr gidicez 2.5 saatlik yol haftaya sizin bebis nasil cnm 6 rakimi riskli denildi siz hic durmayin vallaha cok skntliymis
Zeyfur38 Busrabsr evet kan verdik yüksek çıkmıs ama zor aldılarsa ondan omustur dedi dr. Bu sefer sakin verdik
Zeyfur38 Busrabsr bilmiyorum ben götürdüm dr sonuclar yarın gösterecek korkuyorum ama napım. Potasyum 5 çıkmıs baktım da işte dr görmesi lazım netten bakıp bakıp kuruyorum canım sıkıldı
Zeyfur38 Busrabsr evet ondan kurtardık da diğer sonuçlqr kırmızı görünüyor canım sıkkın yarın götürecem dua edin birse cıkmasın cok kötüyüm
Busrabsr Zeyfur38 hngileri kirmkzi canim iyi vallaha sevindim potasyum dusmjs ya belki digerleri onemsizdir bizimde hep kirmiz nerdeyse