Tazeanne03 benim ki de asla ne biberon ne suluk aldı kaşıkla içiriyordum taki 2 hafta önceye kadar şimdi kendi sulugundan içiyor zaman verin bence alışır. Ben kaşıkla da verdim kahve fincanıyla da verdim çay bardağı ile de verdim siz yeter ki verin su alışır bir şekilde