Güzel anneler merhaba, bugün arabaya takılan oto koltuğuna geçtik. Bebeğim asla rahat etmedi. Sıkışık geldi ona aslında olması gereken o. Sonuçta içinde sarsılmaması lazım. Joie every stage almıştık. İçine koyduğumuz anda daha yerleştirmeden ağlamaya başlıyo. Benim bebeğim pek ağlamaz normalde. Görseniz öyle katıla katıla ağladı ki. Oyalamaya çalıştım çıngıraklar şarkılar 30-40 saniye susuyo sonra yine ağlıyo. Yol boyu o ağladı ben ağladım.hiç susmadı. Sonlara doğru çıkardım aldım kucağıma ama ben çok korkuyorum öyle kucakta gitmesinden. Yol hali bu allah korusun. Öyle yeniden oto koltuğu falan alcak gücümüz de yok yani napıcam şaşırdım. Binbir araştırmayla memnuniyet yorumlarıyla aldım oto koltuğunu. Bebeğim sevmedi sanırım. Nasıl alıştırabilirim önerileriniz var mı? Başına böyle bişi gelen oldu mu?