O kadar kötüyümki anneler içim kan ağlıyor artık bebeğim çok kötü durumda daha 8 aylık ve sürekli ishal kusma ben dayanamıyorum artık 😔😔😔 de götürdük serum yaptı gönderdi ishal ve ateş ilacı verdi ama pek bir işe yaramadı nasıl düşer ateşi yardım lütfen rabbim kimseye yaşatmasın. Bir de ishal için sulu çözelti verdi dr ama asla içmiyor anne sütü dışında bişey ağzına girince ilaç da dahil kusuyor